AltijdOnderWeg.reismee.nl

Zeeland

Maandag. 2 juli

Dagje fietsen, mooi hier, zandverstuivingen, heide. Bij de VVV een fietsroute gehaald en een mooi rondje gereden, de Veenwoldsroute. Warme dag vandaag, maar gedeeltelijk door het bos, lekker koel dus.

Woensdag 4 juli Naarden

We rijden rustig terug naar Naarden, waar we overnachten in de jachthaven, er staat 1 camper, terwijl het tooch stralend weer is.

Donderdag 5 juli. Bussum

Even naar huis voor een paar wasjes en de administratie. Morgen gaan we een nieuwe matras voor de camper bestellen.

Vrijdag 6 juli Enkhuizen

En dan nog een paar dagen met de camper onderweg.We rijden naar Enkhuizen en gaan voor 4 dagen op de camping daar staan. Leuke dagen met vrienden en zaterdag feest van Rem in de Drommedaris. Zondagavond weer gezellig bij Rob en Agnes.

Maandag 9 juli even naar huis.

Woensdag 11 juli Culemborg

De nieuwe matras is klaar, dus we kunnen weer. Het is bewolkt vandaag, maar we gaan toch maar. Langs Nijkerk om ‘m op te halen. En dan door naar Culemborg via een leuke route door wijk bij Duurstede, Doorn en en de pont over bij Beusichem, hopen dat die ook campers overzet.

Dat gaat lukken, aan de overkant is het Veerhuys, waar we een pannenkoek gaan eten. We strijken daarna neer op de camperplek bij de jachthaven Culemborg, waar een vriendelijke meneer ons vertelt dat de havenmeester nu niet aanwezig is, maar dat we wel op nr 8 kunnen gaan staan. Alles in orde, WiFi, electriciteit douches etc.

Donderdag 12 juli. Burgh Haamstede

We zitten nog niet op de snelweg of er is file, we nemende eerste beste afslag en rijden dan via Meerkerk naar de A 27, daar komen we echter ook in de file terecht. We hoeven nergens heen, we zien dus wel waar we uitkomen.Voorbij Gorcum is alles opgelost en kunnen we vlot door rijden. Leuke minicamping Cauershof, heeerlijk rustig.We hebben weer fantastische dagen, lekker fietsen op Westerschouwen.Wat is de kop van Schouwen Duiveland toch mooi, Burgh Haamstede en... je kunt er heerlijk eten, zoals bij het Oliegeultje in Burghsluis, mosselenmmmmmmmm.We blijven hier nog tot de 17e, een zomer ongekend! En thuis zitten kan altijd nog, maar niet nu.

Dieke

Klinkt weer 100% vakantieachtig !!!
Weer lekker op stap ! Goede reis en heel veel plezier! Groetjes voor allebei!