AltijdOnderWeg.reismee.nl

Van Lauffen a/d Neckar naar huis

Dinsdag 28 maart

Nog steeds prachtig weer, we gaan fietsen, eerst naar Lauffen en dan willen we langs de Neckar, maar dat is nog niet zo gemakkelijk, omhoog en omlaag en we komen wel bij de Neckar, om over te steken. Nou ja het is toch een leuke fietstocht. Na de lunch fietsen we nog een stuk vanaf de camperplek en dit keer wel langs de Neckar, maar de andere kant op. Door de wijnvelden.

Woensdag 29 maart. Aschaffenburg

We gaan weer, beetje bewolking, maar nog wel warm, langs de Neckar, mooie route, we stoppen in Obernburg am Main, maar dat is een ongezellige plek, door naar Aschaffenburg, dat is een mooie plek, gelegen aan de Main met uitzicht op het Johannisburg Paleis,een fraai gebouw, gebouwd in 1605, waarin nu een museum is gehuisvest.

Donderdag 30 maart. Attendorn

Mooi weer, vandaag een stukje snelweg, we willen naar een camping vandaag. Dat wordt Attendorn, mooi gelegen aan de Biggensee in het Sauerland.

Vrijdag 31 maart. Tolkamer

Bewolkt, maar wel warm vandaag. We rijden via de drukke snelweg bij Dortmund met files. Tot net over de grens in Tolkamer, waar een camperplek is bij restaurant de Swaenebloem met uitzicht op de Rijn. Ik herinner me dat ik hier ook ben geweest met het Pieterpad. We zijn weer in het land! Maar willen eigenlijk nog niet naar huis.

Zaterdag 1 april. Naarden

Grijs vandaag en onderweg naar Naarden, wat regen, niet koud. We gaan nog een nachtje in de jachthaven van Naarden staan, even afkicken, morgen naar huis.

Zondag 2 april. Bussum

Na het ontbijt rijden we naar huis. Einde van een prachtige reis, voorlopig even!

Dieke

WELKOM THUIS!
Lekker lang nagenieten van een prachtige tocht! EN ook weer genieten van het lekker thuis zijn......en dan weer voorbereiden op een vakantietocht per boot, neem ik aan!
Geen beter leven dan een goed leven!
Groetjes!