AltijdOnderWeg.reismee.nl

Thuis

Donderdag 12 maart

Vroeg wakker, prachtige dag, strak blauw. Via Bitburg in Duitsland rijden we over mooie B wegen naar de snelweg. dat is toch niet helemaal zo geweldig zonder vijfde versnelling. Er zijn zelfs vrachtwagenchauffeurs, die zo de pest in hebben dat we maar 80 rijden dat ze toeteren. Nou ja, het mag onze pret niet drukken.
We rijden naar het 'witte dorpje' Thorn in Limburg. Bij aankomst lopen we nog even een rondje door het stadje en gaan daar vanavond lekker eten tot besluit van onze reis 'In de Kuuenklike Hoeskamer van Thoear'.
Wat een heerlijke reis, veel gezien en gedaan, voor herhaling vatbaar!!
De volgende avonturen komen, naar wij hopen, vanaf de Saphir, waar we van de zomer mee naar Scandinavië willen zeilen.

Arent

Het is wel een heel, goed geschreven verhaal echt waar!
Ik geloof dat het zoeken naar kampeerterrein toch een spannend onderdeel van je trip, soms lastig maar ook
vaak leuk is wat betreft de omgeving en zo.
Het is misschien wel weer fijn om thuis the zijn, dacht ik, zodat je beter de zojuist beleefde ervaringen kunt waarderen.
Wachtend op een nieuw verhaal verblijf ik rustig thuis.
Het beste,
Arent

Dieke

Wat je zelf al schrijft : een heerlijke reis! En heel leuk om mee te reizen!!! Ik kijk al weer uit naar jullie zeilreis!!!
Maar nu ook even thuis genieten he!
Groetjes!

ineke

Welkon thuis!
groetjes

Elza

Ineens zijn jullie er weer. Welkomthuis. Het was heel fijn om mee te reizen. Geniet nu maar weer even hier. Liefs