AltijdOnderWeg.reismee.nl

El Chorro

Woensdag 4 februari
We zijn weer terug, drukke dagen in Nederland. Ruud dagje naar de zaak, weekend boot checken, verjaardag Yvonne op Texel, verjaardag van Anna, Ruud nog een middagje naar de zaak.
En nu weer terug in Torremolinos. Het waait behoorlijk hier en het is fris, veel frisser dan toen we weggingen. We zijn om 20.30 op de camping en gaan dan nog wat eten in het dichtstbijzijnde restaurant. En dat is een goede keus. We eten een heerlijke entrecote.
Donderdag 5 februari
We blijven nog een dagje hier. Mooi weer, frisse wind. In de middag pakken we de trein. Naar de Plaza Mayor, op zoek naar een nieuw stofzuigertje, maar dat vinden we daar niet, wel lekkere tapas, die we heerlijk op het terras in de zon verorberen. Met de trein naar Torremolinos centrum, waar we wat rondkijken en dan terug naar de camper. 's Avonds nog een keer lekker eten bij het restaurant naast de deur.
Vrijdag 6 februari
We gaan naar El Chorro, dat moet een mooi gebied zijn. Eerst even boodschappen doen en dan een mooie weg richting stuwmeer. We zien veel bloeiende amandelbomen onderweg. De aangegeven camping bij het stuwmeer is gesloten, er staan twee campers, maar we besluiten toch weer weg te gaan. De camper hier onbeheerd achter laten, lijkt niet zo verstandig als we morgen willen wandelen. De Camenito del Rey (wandelroute langs een diepe kloof) wordt momenteel hersteld. We komen terecht bij Nederlanders die een B en B hebben dos Álamos daar niet ver vandaan, leuke route. We worden hartelijk ontvangen en staan gewoon bij hen op het erf. Vandaag een mooie dag, veel zon, maar nog wel een koude wind.

Dieke

Ha busy bees!!
Hollandse zaakjes weer mooi geregeld....en weer heeeerlijk
op het Spaanse pad! Lekker verder genieten!!
Enjoy enjoy!
Groetjes !

Ineke

Zo te zien, goede reis gehad. Nou hier is het op het ogenblik ook aardig weer, had vorige week zo moeten zijn op Texel. Geniet weer van jullie tapas.
Groetjes Ineke