AltijdOnderWeg.reismee.nl

We zijn in Spanje

Donderdag 1 januari 2015

Nadat we Louk en Gerrie hebben uitgezwaaid en nog een laatste kopje koffie met Yvonne en Pieter hebben gedronken, gaan we rond het middaguur weer op pad.
Mooi, zonnig weer en rust op de weg. We gaan vandaag door totFigueres,waar we op een parkeerterrein bij een supermarkt gaan staan. Rustige plek, heerlijk geslapen.
Berichtje van Mandi en Marianne, die in Villanova staan, net onder Barcelona.
Gezien de weersverwachtingen, prima voor de komende 14 dagen, overwegen we via Zaragossa, Madrid en Toledo naar het zuiden te rijden. Maar even een nachtje over slapen.
Vrijdag 2 januari 2015
Stralend weer vandaag, de truien kunnen uit blijven. We gaan langs de kust afzakken hebben we besloten en maken dan een korte stop imVilanova i la Gertrú
We komen om 15.30 aan op de camping, op tijd voor een kopje thee bij Mandi en Marianne, waar we naast staan. We kunnen tot 18.00 buiten zitten. Heerlijk.
We eten gezamenlijk, het is weer een gezellige avond met hen.

Dieke

Wat heerlijk! Tot 18 uur buiten zitten! Lijkt wel zomervakantie! Gezellig, zo bij iemand "langswippen", nou ja, naastwippen zou je kunnen zeggen! Goede reis en veel plezier verder! En mooi weer vasthouden! Groetjes, Dieke.

Rob & Agnes

GRRRR Tis hier +3 wind 7 en natte sneeuw. GRRRR Kga zondag als het droog is de boot leeg pompen!!
Enjoy!!