AltijdOnderWeg.reismee.nl

Oud en Nieuw In La Roche Saint Secret Beconne

Maandag 29 december 2014

We gaan de stad in, met de bus naar Gare de Vaise en dan met de metro naar de stad.
Het is mooi zonnig weer, nog wel heel koud, het vriest 5 graden. We gaan een lekker warme chocolademelk drinken en eten er een hartige galette bij.
Dan lopen we nog een rondje door het oude, koude Lyon om vervolgens weer naar de Camping terug te gaan.
We eten aan boord een heerlijke biefstuk en kijken in de avond weer naar de Sopranos.
Dinsdag 30 december 2014
Rond het middaguur vertrekken we uit Lyon, de ruitensproeier werkt niet, gelukkig is het droog. Zonnig, maar wel nog steeds een koude wind.
We maken nog een lunchstop en rijden dan door naar Yvonne, in La Roche Saint Secret Beconne, waar we worden onthaald op thee met zelfgemaakte Apfelstrudel.
Hier logeren we een paar dagen in de kleine gîte, en vieren morgen samen met Yvonne en Pieter, Louk en Gerrie (neef van Yvonne) Oud en Nieuw.
We eten gezellig met z'n zessen en kijken 's avonds naar de film Tracks.
Woensdag 31 december 2014
Rustig dagje vandaag, in de middag gaan we met de auto van Yvonne boodschappen doen in Valreas.
En vanavond gaan we met z'n zessen eten bij de pizzeria.
We wensen van hieruit iedereen alvast een goede jaarwisseling toe en een gezond en gelukkig 2015.

Angelique

Veel plezier vanavond en een goed en gezond 2015 van ons allemaal ??

Angelique

Vraagtekens was een hartje, maar maakt er ?? van