AltijdOnderWeg.reismee.nl

Malaga

Maandag 26 januari

Ongeveer 150 kilometer scheiden ons van Malaga, waar we de camper vanaf donderdag een week achter gaan laten om een aantal afspraken in Nederland na te komen.
Het is weer fantastisch mooi weer vandaag en we zijn al bijtijds bij Malaga.
We zoeken een camping in Torremolinos, en zien er één aan de andere kant van de snelweg, maar hoe kom je daar? Rondjes rijdend, en op 'Spaanse wijze' op kruispunten draaiend, vinden we de camping.
We gaan kijken of we hier de camper kunnen laten staan. Volgens een goed geïnformeerde Engelsman, gaat er hiervandaan op 6 minuten loopafstand een trein naar de airport, die er dan 7 minuten over doet om daar te komen.
Dat klinkt goed, morgen maar eens even verder zien, en wassen en opruimen.
Voorlopig dus even géén blog. En de foto's van Cordoba ga ik in Nederland proberen erop te zetten, het internet is niet zo geweldig hier.
Tot later

Dieke

Goede reis naar 't vaderland! Succes met de afspraken aldaar en dan weer veeeeeel camperplezier!
Groetjes!

elza

ben er weer even voor gaan zitten. prachtige reis is het. en dan weer dat koude kikkerland. Niet te lang blijven, gauw weer terug naar al dat moois en vooral ook de warmte. Goede terugreis en veel plezier. groetjes.